Přejít k hlavnímu obsahu
Domů

Top public menu

  • Aktuality
  • Kdo jsme
    • O nás
    • O projektu
    • Pravidla Pacientského hubu
    • Etický kodex
  • Kalendář
  • Kontakty

Sekundární menu

  • Pacientské
    organizace
  • Zóna
    pro členy
Pro registrované

Jak na online marketing: 2 + 20 otázek, na které si musíte odpovědět

2. 11. 2023 Čtvrtek 13:00 - 16:00
KDE: Online KDO: Pacientský hub ODKAZ: Bude zpřístupněn 15 minut před začátkem.
2. 11: se uskuteční akce Jak na online marketing: 2 + 20 otázek, na které si musíte odpovědět

AKCE PROBĚHNE ONLINE A JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÉHO HUBU. 

Chceme vám v Pacientském hubu představit, jak o online marketingu přemýšlejí lidé, kteří se jím profesionálně zabývají. Nenaučíme vás jak spravovat Facebookové ani jiné reklamní platformy, ani vás precizně neprovedeme Google Analytics. Podíváme se o několik úrovní online marketingu výš:

Představíme vám, jak stavět online kampaně, jaké hlavní principy v online marketingu sledovat a jaké otázky si klást, aby online kampaň vaší pacientské organizace byla úspěšná. Pobavíme se o tom, co vlastně může a nemusí znamenat úspěšná kampaň, jak úspěch sledovat a jak jej hodnotit. Uděláme maximum proto, abyste odcházeli s jasnou představou výhod online prostředí a jak tyto výhody využívat ve váš prospěch. Připravíme vás na to, abyste dokázali zadávat a hlavně hodnotit práci lidí (ale i třeba vás samotných), kteří pro vás budou stavět web, připravovat Facebookové nebo jiné kampaně.

V kurzu si představíme pět základních oblastí:

  1. Základní kameny online marketingu
  2. Proč mít web a co by měl umět?
  3. Jak lidi na web dostat a udržet je tam?
  4. Technické zázraky online marketingu – od pixelu ke konverzi
  5. Jak postavit online marketingovou kampaň?

Během listopadu budete mít 10 organizací možnost se s lektorem kurzu setkat na individuální konzultaci a projít společně vaši kampaň, web, reklamy - vlastně cokoli, v čem se chcete v online marketingu se svou pacientskou organizací rozvíjet. Podmínky účasti budou zveřejněny v závěru workshopu.

O lektorovi

Milan Vítek pracoval v reklamních agenturách pro firmy Citibank, Staropramen, Mondelez a další. Vedl marketing online lékárny, odkud přešel před cca šesti lety do nevládního sektoru. Dnes část svého pracovního úsilí věnuje české pobočce Greenpeace, kde pracuje jako online campaigner a klimatický issue expert. V Greenpeace je součástí týmu, za kterým jsou například kampaně Plast je past, Nekácejte a další. Klimatické komunikaci se věnuje šířeji, respektive má ve Faktech o klimatu na starosti PR a správu sociálních sítí.

Jak se přihlásit

Registrujte se na akci stisknutím žlutého tlačítka v úvodu stránky. Registrace končí 2h před začátkem akce.  Vstup je volný díky podpoře Fondů EHP a Norska.

O projektu

Pacientský hub je projekt Ministerstva zdravotnictví ČR financovaný z Fondů Evropského hospodářského prostoru a Norska 2014 – 2021 v rámci programu Zdraví. Díky tomu pro vás nabízíme veškeré vzdělávací aktivity bezplatně. Projekt Pacientský hub vznikl na podporu pacientských organizací. Zajišťuje komplexní vzdělávací program, poskytuje prostor pro rozvoj, spolupráci a setkávání pacientů, expertů i veřejnosti v oblasti zdraví.

Fotogalerie

Obrázek
2. 11: se uskuteční akce Jak na online marketing: 2 + 20 otázek, na které si musíte odpovědět
 

Kontaktní údaje

telefon: +420 777 361 407
email: pacientskyhub@mzcr.cz
Další kontakty

 
Jsme na Facebooku
Projekt Pacientský hub - logo
Realizátor projektu Ministerstvo zdravotnictví ČR - logo
Poskytovatel grantu Poskytovatel grantu EEA Grants - logo
© 2020 Pacientský hub | Prohlášení o přístupnosti | Zpracování osobních údajů(bude otevřeno v nové záložce) CZ EN