Jak na reklamu na Facebooku?

TATO AKCE JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ. ODKAZ PRO VSTUP DO AKCE SE VÁM PO PŘIHLÁŠENÍ ZOBRAZÍ 30 MINUT PŘED JEJÍM ZAČÁTKEM.
Společně s našimi spolubydlícími v Pacientském hubu, komunikační agenturou Storyhunters, jsme pro pacientské organizace připravili sérii skupinových konzultací z oblasti práce se sociálními sítěmi a spolupráce s médii.
Konzultace proběhnou vždy druhou středu v měsíci od 17.30 do 19.30 pro maximálně pět účastníků a budou online, můžete se na ně přihlašovat jednotlivě podle tématu, které vás nejvíc tíží.
Chtěli byste zvýšit dosah svých příspěvků na Facebooku? Vrhněte se do reklamy. Nastavení není nic těžkého, ale přesto je třeba zvládnout pár základních principů. Na konzultaci vám vysvětlíme, jaký je rozdíl mezi kampaní, sestavou a reklamou. Projdeme si možnosti cílení i vhodnou výši rozpočtu. Vše si budete moci s pomocí konzultantů ze Storyhunters rovnou i prakticky vyzkoušet.