Jak pořádat online akce
Potřebujete se zorientovat v online aplikacích a nástrojích pro pořádání porad, kurzů a konferencí? Zveme vás na praktický workshop Jak pořádat online akce.
Workshop proběhne přes platformu Zoom a naší průvodkyní jím bude Katka Švidrnochová.
Díky workshopu zjistíte:
- Jak vytvořit atraktivní online setkání, do něhož se publikum aktivně zapojí
- Co potřebujete pro technické zajištění akce – od vybavení po nástroje na videokonference
- Jak funguje Google Meets, Zoom, Webex, Jitsi, Wherey a další nástroje
- Rozdíly mezi pořádáním akcí dle jejich velikosti
- Tipy a triky – icebreakers, aplikace pro evaluace, hlasování, dotazníky, virtuální nástěnky a interaktivní tabule
Lektorka:
Mgr. Kateřina Švidrnochová je konzultantka a lektorka pro oblast komunikačních strategií a digitální transformace. Pomáhá týmům nastavovat strategie interní i externí komunikace, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si práci i život díky nástrojům digitalizace. Má za sebou vedení desítek vzdělávacích a kulturních projektů v českých i mezinárodních týmech. Prošla neziskem, vzdělávacími institucemi, komerční sférou i univerzitním prostředím. Ve výzkumné infrastruktuře CEITEC Nano VUT v Brně a Masarykovy univerzity vedla vědecké projekty a do pracovních procesů velkých týmů implementovala cloudové a CRM systémy. V současné době je na volné noze, školí, konzultuje a v Brně vede neziskovku NVC Brno zaměřenou na šíření nenásilné komunikace a konstruktivní práci s konfliktními situacemi. Baví ji inovativní pracovní procesy, mezilidská komunikace a nové technologie.