Napište dobrou tiskovou zprávu

TATO AKCE JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ. ODKAZ PRO VSTUP DO AKCE SE VÁM PO PŘIHLÁŠENÍ ZOBRAZÍ 30 MINUT PŘED JEJÍM ZAČÁTKEM.
Společně s našimi spolubydlícími v Pacientském hubu, komunikační agenturou Storyhunters, jsme pro pacientské organizace připravili sérii skupinových konzultací z oblasti práce se sociálními sítěmi a spolupráce s médii.
Konzultace proběhnou vždy druhou středu v měsíci od 17.30 do 19.30 pro maximálně pět účastníků a budou online, můžete se na ně přihlašovat jednotlivě podle tématu, které vás nejvíc tíží.
Jak napsat tiskovou zprávu, kterou novináři nevyhodí do koše? Na konzultaci probereme, jaká by měla být struktura tiskové zprávy, co by měla obsahovat i jak by měla být dlouhá. Nebudou chybět ani tipy z praxe expertů ze. Na konzultaci si můžete vzít i své rozepsané či již napsané tiskové zprávy, na které dostanete zpětnou vazbu.