Time management – nastavení efektivních návyků pro zvládání úkolů

TENTO WORKSHOP JE URČEN REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ.
S Vráťou Čermákem jste se už seznámili, pokud jste si prošli náš druhý e-learning Základy vedení pacientské organizace. Právě na něj Vráťa začátkem března navazuje více do hloubky prvním workshopem a poté i tímto dubnovým.
Workshop bude probíhat naživo v Pacientském hubu, pozor, kapacita je omezena.
Workshop vám dá příležitost nahlédnout vlastní prostor pro zkvalitnění práce se svými časovými kapacitami a ukáže vám praktické rady a tipy, jak na Odbavování velkých, složitých a nepříjemných úkolů, které se posouvají v seznamu úkolů dále a dále.
S čím budete odcházet?
- Naučíte se a vyzkoušíte si, jak věci neodkládat, jak nehledat různé zástupné činnosti (neprokrastinovat) a jak sami sebe trochu obelstít, abychom se do věcí pustili a dokončili je.
- Vyzkoušíme si, jak rozběhnout věci, do kterých se nám nechce, jak pracovat s to-do listy, které budou na konci dne prázdné, jak pracovat v jednom kontextu i jak nelpět na perfekcionismu.
- Projdeme si návyky pro efektivní zvládání náporu, především při práci s e-maily.
-
Ukážeme si postupy, jak se probrat hromadou e-mailů, jak si v nich udělat pořádek, či jaké zvyky odbourat a jak upravit svoje zvyky při práci s e-mailem i Teamsy a vlastně jakýmkoliv jiným nástrojem.
Více o lektorovi: Vratislav Čermák (vratislavcermak.cz)