Time management – proč nestíháme, co s tím a jak poznat to důležité?
TENTO WORKSHOP JE URČEN REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ.
V návaznosti na náš nový e-learning Základy vedení pacientské organizace (který můžete studovat ZDE) jsme pro vás připravili workshopy, které se daným tématům pověnují více do hloubky a budou reflektovat vaši osobní zkušenost.
S Vráťou Čermákem se ve dvouapůlhodinovém workshopu zaměříme na téma efektivního řízení organizace z pohledu našeho zacházení s cenným zdrojem - vlastním časem.
Proč se nám nedaří plnit naše závazky, jaké jsou příčiny nestíhání a co tím můžeme dělat?
S čím budete odcházet?
- společná mapa příčin, proč se nám nedaří plnit to, co si naplánujete, seskupená do klíčových společných oblastí
- k nim řešení, jak je možné s danou příčinou pracovat
- návod, jak věci, které nemají hodnotu odmítat, jak nabízet alternativy a necítit se při tom špatně
- ukážeme si, že delegovat nemusíte jen na podřízené, ale jaké jiné způsoby můžeme využít a co je u nich důležité
- Díky těmto technikám a sebeuvědomění pak můžeme úspěšně čelit přetížení.
Jak poznat, čemu mám věnovat svůj čas a čemu ne. Abych byl schopen určovat (své) priority, odmítat věci nedůležité, musím se na chvíli zastavit a dopřát si chvíli času na zamyšlení. Jinak zůstane jen u snů a záměrů, které se ale nikdy neuskuteční.
S čím budete odcházet?
- efektivním a rychlým způsobem „vyndáte“ ze své hlavy na pracovní kartičky vše, co VY považujete za důležité
- ukážeme si, jak postupovat při plánování věcí, které jsou pro vás zásadní (cíle, plány, touhy, změny, záměry, naplnění vašich rolí)