Workshop: jak oslovit své podporovatele skvělými a cílenými texty
AKCE PROBĚHNE PREZENČNĚ V PROSTORÁCH PACIENTSKÉHO HUBU A JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM.
Nevíte, jak postavit fundraisingovou kampaň tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Nebo vám přijdou vaše texty moc suché a nezajímavé? Zjistěte jak na to a vyzkoušejte si psaní na workshopu s okamžitou zpětnou vazbou!
Proč přijít na školení a pro koho je určené?
Na školení copywritingu pro začátečníky i mírně pokročilé vám prakticky ukážeme:
- jak přemýšlet při tvorbě textů,
- co je to tonalita a jak s ní pracovat,
- která slova jsou v textech přebytečná,
- proč je důležité získat komplexní zadání,
- jak oslovit fanoušky a dárce na sociálních sítích, v newsletteru a dalších komunikačních kanálech,
- a mnoho dalšího!
Budeme pracovat s praktickými cvičeními, na kterých si vysvětlíme základy copywritingu. Zároveň dostanete zpětnou vazbu na vaše výstupy a obsah. Zodpovíme také všechny dotazy a poradíme s problémy, které při tvorbě obsahu řešíte.
Kdo školení povede?
Content Lead Česko.Digital, copywriTerka a mentorka na volné noze
Terka už více než 4 roky působí jako freelance copywriTerka. Psala nebo píše pro různé značky z různých odvětví a spolupracovala s agenturami jako H1.cz, Better nebo Vortum. Věnuje se také mentoringu a školením. V srpnu 2021 se po rok a půl dlouhé dobrovolnické cestě stala Content Lead v neziskové organizaci Česko.Digital, která pomáhala při vývoji aplikací jako Nepanikař, Safezóna nebo Preventivka. Společně se svým obsahovým týmem také získala 1. místo v soutěži Fenix content marketing awards s LinkedIn v kategorii Social media – neziskový sektor.
Copywriterka na volné noze, komunikace a PR pro Nadační fond Kliniky paliativní medicíny
Tereza Žídková v oboru marketingu a komunikace působí od roku 2006. Podílela se na vytváření komplexních marketingových strategií interní a externí komunikace – public relations, brandingu a event managementu. V rámci své odbornosti se věnuje také obsahové strategii a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Profesní zkušenosti získala především v oblasti B2B se specializací na finance (bankovnictví, pojišťovnictví), IT a neziskový sektor. Aktuálně se kromě vytváření komunikační strategie pro Nadační fond Kliniky paliativní medicíny podílí na spolupráci a podpoře tohoto rozvíjejícího se oboru.
Jak se přihlásit
Registrujte se na akci stisknutím žlutého tlačítka v úvodu stránky. Registrace končí 2 dny před začátkem akce. Vstup je volný díky podpoře Fondů EHP a Norska.
O projektu
Pacientský hub je projekt Ministerstva zdravotnictví ČR financovaný z Fondů Evropského hospodářského prostoru a Norska 2014 – 2021 v rámci programu Zdraví. Díky tomu pro vás nabízíme veškeré vzdělávací aktivity bezplatně. Projekt Pacientský hub vznikl na podporu pacientských organizací. Zajišťuje komplexní vzdělávací program, poskytuje prostor pro rozvoj, spolupráci a setkávání pacientů, expertů i veřejnosti v oblasti zdraví.