Přejít k hlavnímu obsahu
Domů

Top public menu

  • Aktuality
  • Kdo jsme
    • O nás
    • O projektu
    • O projektu 2020-2023
    • Pravidla Pacientského hubu
    • Etický kodex
  • Kalendář
  • Kontakty

Sekundární menu

  • Pacientské
    organizace
  • Zóna
    pro členy
7. 3. 2024

Rezervace coworku NCEZ pro pacientské organizace

grafika k rezervaci coworku

Milé členky a milí členové,

máme pro vás několik důležitých informací ohledně možnosti rezervace prostor vršovického coworku pro akce vašich pacientských organizací. V bývalých prostorách Pacientského hubu působí od ledna 2024 Národní centrum elektronizace zdravotnictví (NCEZ). Společně jsme se domluvili na zkušebním dvouměsíčním provozu rezervací coworku pro akce pacientských organizací. Pokud hledáte pro některou z vašich akcí prostory, pročtěte si následující informace, pravidla a zažádejte si o rezervaci prostřednictvím rezervačního formuláře do 14. března.

Zkušební provoz rezervací coworku:

  • je k dispozici pro organizace registrované v Pacientském hubu
  • bude v provozu na 2 měsíce, poté vyhodnotíme, zda a jakým způsobem bude pokračovat
  • k dispozici jsou nyní dva čtvrtky v měsíci v čase 8:30-14:00
  • probíhá za plného provozu NCEZ a je tedy třeba počítat se sdílením kuchyňky apod.
  • adresa coworku: U Vršovického nádraží 30/30, 101 00 Praha 10 - Vršovice, 1. patro

Důležité termíny:

  • 7.3. zveřejnění formuláře žádosti o rezervaci
  • sběr žádostí o rezervaci prostřednictvím rezervačního formuláře probíhá do 14.3. včetně
  • schválení a potvrzení žádostí do 19.3.
  • nabízené termíny: 4.4., 18.4., 2.5., 16.5.

Mockrát děkujeme Národnímu centru pro elektronizaci zdravotnictví (NCEZ) za tuto možnost a těšíme se na akce, které se podaří díky této spolupráci zrealizovat!

Pravidla rezervace coworku

Postup při rezervaci

  • Podívejte se do kalendáře, kde jsou zobrazeny již schválené rezervace a případné volné termíny pro rezervaci.
  • Žádost o rezervaci podejte prostřednictvím formuláře.
  • Po schválení rezervace dostanete mailem podrobnější informace a výzvu k potvrzení schválené rezervace.
  • Pokud do dvou pracovních dní a ani po výzvě nepotvrdíte schválenou rezervaci, rezervace bude zrušena a nabídnuta další organizaci, která o termín projevila zájem.

Termíny rezervací

  • Možnosti rezervací prostor jsou v tuto chvíli pouze ve zkušebním provozu.
  • Sběr žádostí probíhá do čtvrtka 14.3. včetně. Žádosti zaslané v tomto termínu budou posouzeny a schváleny do 19. března.
  • Žádosti o rezervaci na případné další volné termíny budou posuzovány průběžně.

Priority rezervací

Je-li na jeden termín více žádostí o rezervaci, jsou vyřizovány podle priorit:

  • podle souladu s cíly, posláním a aktivitami Pacientského hubu a NCeZ,
  • podle charakteru a přínosu akce pro návštěvníky,
  • není-li rozhodnuto, pak podle odpovídající velikosti akce pro prostory coworku,
  • není-li rozhodnuto jinak, pak mají přednost akce organizací, se kterými máme dobré zkušenosti z pořádání předchozích akcí,
  • není-li rozhodnuto, pak mají přednost rezervace o které bylo požádáno dříve.

Zrušení rezervace

  • pro zrušení žádosti o rezervaci nám prosím dejte vědět co nejdříve na lucie.ruzickova@mzcr.cz nebo na tel: 224 972 575, abychom mohli o volných termínech co nejdříve informovat další zájemce.
 

Kontaktní údaje

telefon: +420 224 972 575
email: pacientskyhub@mzcr.cz
Další kontakty

 
Jsme na Facebooku
Projekt Pacientský hub - logo
Realizátor projektu Ministerstvo zdravotnictví ČR - logo
Poskytovatel grantu Poskytovatel grantu EEA Grants - logo
© 2020 Pacientský hub | Prohlášení o přístupnosti | Zpracování osobních údajů(bude otevřeno v nové záložce) CZ EN