Chcete rozhýbat fundraising své pacientské organizace? Dát mu strukturu, řád a výsledky?
V Pacientském hubu jsme pro vás společně se Světem neziskovek přichystali ojedinělý program, který vám s tím pomůže!
Miniakademie fundraisingu je určena pro 5 vybraných pacientských organizací, které budou za podpory expertů na workshopech i mimo ně pracovat na tom, aby měl jejich fundraising šťávu a výsledky.
Potkáme se na dvou celodenních listopadových setkáních a v jednom lednovém odpoledni:
5.11. Srdce fundraisingu a Storytelling, 8.30 – 17 hod
- Proč je individuální fundraising základ a v podstatě ho nelze vynechat?
- Jak na fundraisingové kampaně a komunikaci, která má šťávu
- Jak zažehnout jiskru příběhem a posílit jím vztahy s dárci
- Kampaní to nekončí aneb proč a jak pracovat s dárci i poté
- Jak měřit výkon fundraisingu
- Inspirace z praxe
26.11. Nový vítr do plachet 9 – 17 hod
- Jsou vaše vize, hodnoty a poslání aktuální a relevantní? Co vlastně nabízíte dárcům?
- Jak využít kouzelné slovo PROČ k nastartování změn v organizaci
- Jak souvisí smysl existence organizace se strategií, plánováním, finančním řízením a fundraisingem
- Hlavní překážky pro rozvoj zdrojů v organizaci a co s nimi ve vaší organizaci můžete dělat
- Rozpočtování a průběžné sledování finančních výsledků
- Metriky – jak zjistit, co potřebujete sledovat pro vyhodnocení vašeho dopadu a plnění strategie
- Jak se domluvit s účetní/m, co po něm/ní chtít a co hledat ve výkazech
- Jak nastavit prostředí k efektivnímu naplňování finančních a strategických cílů
12.1. Zakončení, prezentace úkolů 17 – 19 hod
- Zhodnocení vlastních cílů a cesty k nim, zpětná vazba, networking
Pro koho je Miniakademie fundraisingu?
Pro ty, kteří chtějí fundraising uchopit strukturovaně a cíleně s ohledem na své kapacity nebo se „jen“ ujistit, zda má organizace dobře nakročeno. Při výběru je rozhodující motivace a čas zúčastnit se všech společných termínů. Přihlásit se může i více členů týmu (maximálně tři) podle témat jednotlivých workshopů (fundraiser, finanční manažer, PR).
Co musí vaše organizace splnit, aby se mohla přihlásit?
- Doložit certifikát o absolvování e-learningu Základy fundraisingu na webu Pacientského hubu za každého přihlášeného. Přihlásit můžete až 3 účastníky. E-learning naleznete zde.
- Do 30.9. vyplnit a odeslat přihlašovací formulář. Ten najdete zde.
- Do 30.9. zaslat požadované dokumenty na: zuzana.zdenkova@mzcr.cz
- Zajistit aktivní účast za vaši organizaci na vypsaných termínech
- Na lednovém závěrečném setkání prezentovat zpracovaný úkol
- Mít chuť a odvahu vnést do své práce čerstvý vítr
Co vám Miniakademie přinese?
- Příležitost podívat se na fundraising ve své organizaci s odstupem a z různých aspektů
- Prostor pro identifikování slabin a potenciálu, nastavení strategie
- Konkrétní návazné kroky, které povedou k cíli, který si sami určíte
- Možnost inspirovat se zkušeností ostatních účastníků i případovými studiemi
- Možnost konzultovat své kroky či dokumenty s experty a získat cennou zpětnou vazbu
Máte-li dotazy, neváhejte napsat Zuzce na výše uvedeném e-mailu.
Těší se na vás Pacientský hub i Svět neziskovek!