Máme poslední místa na workshopu copywritingu
Jak oslovit své podporovatele skvělými a cílenými texty
Tak zní název posledního workshopu pod vedením dvou copywriterek, Terézie Palaščákové a Terezy Žídkové, který jsme si pro vás letos připravili.
❗ Zbývá nám posledních 5️⃣ míst, tak se neváhejte přihlásit. ❗
Kdy a kde?
Workshop proběhne v prostorách co-worku Pacientského hubu v sobotu 25. listopadu od 9 do 16 hodin.
Proč přijít na školení a pro koho je určené?
Na školení copywritingu pro začátečníky i mírně pokročilé vám prakticky ukážeme:
- jak přemýšlet při tvorbě textů,
- co je to tonalita a jak s ní pracovat,
- která slova jsou v textech přebytečná,
- proč je důležité získat komplexní zadání,
- jak oslovit fanoušky a dárce na sociálních sítích, v newsletteru a dalších komunikačních kanálech,
- a mnoho dalšího!
Newslettery a dárcovské kampaně prakticky
Provedeme vás úskalími dárcovských kampaní a naučíme, jak vytvořit poutavý popis, který upoutá pozornost podporovatelů. Z workshopu si odnesete hotové texty, které můžete okamžitě využít ve své organizaci.
🌟 Čekají vás praktická cvičení, na kterých si vysvětlíme základy copywritingu a specifika nejčastějších formátů využívaných v neziskovém sektoru. Zároveň dostanete zpětnou vazbu na vaše texty. Zodpovíme také všechny dotazy a poradíme s problémy, které při tvorbě obsahu řešíte
Kdo školení povede?
Content Lead Česko.Digital, copywriTerka a mentorka na volné noze
Terka už více než 4 roky působí jako freelance copywriTerka. Psala nebo píše pro různé značky z různých odvětví a spolupracovala s agenturami jako H1.cz, Better nebo Vortum. Věnuje se také mentoringu a školením. V srpnu 2021 se po rok a půl dlouhé dobrovolnické cestě stala Content Lead v neziskové organizaci Česko.Digital, která pomáhala při vývoji aplikací jako Nepanikař, Safezóna nebo Preventivka. Společně se svým obsahovým týmem také získala 1. místo v soutěži Fenix content marketing awards s LinkedIn v kategorii Social media – neziskový sektor.
Copywriterka na volné noze, komunikace a PR pro Nadační fond Kliniky paliativní medicíny
Tereza Žídková v oboru marketingu a komunikace působí od roku 2006. Podílela se na vytváření komplexních marketingových strategií interní a externí komunikace – public relations, brandingu a event managementu. V rámci své odbornosti se věnuje také obsahové strategii a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Profesní zkušenosti získala především v oblasti B2B se specializací na finance (bankovnictví, pojišťovnictví), IT a neziskový sektor. Aktuálně se kromě vytváření komunikační strategie pro NF KPM a spolupráci na podpoře tohoto rozvíjejícího se oboru.